marhaban2u.com

MeMbErs

Malang.....

Posted by Simplelife | Posted in | Posted on 1:35 PM

salam..apa kabau semuau...hehehe...arinie..mcm mlas jea...tapi layan kan jea la..hahaha...aku baru je siap satu menu yang aku pun x tau apa la yang aku buat,,hahahaha..janji masuk perut kenyang....

petang nie plan nak tido kot..tak pun siapkan keje yang belum lagi aku siapkan..apa yea...
dalam kebosanan nie pun apa lagi main game mouse hunt la..klik..jngn x klik...hehehe

nak jadikan cerita....

ari sabtu aritu aku rasa mungkin hari yg malang kot kat aku...dah hp cicir..waktu cr hp..minyak plak abis..apa lagi ..tutun la motobike aku yang x brapa gempak tue..jauh kot....ada la dekat 2Km...emnmm...last kali balik dengan kekecewaan...

tapi aku x putus asa..aku cari gaks hp aku tue..penting tue, smua hal pribadi aku ada dlm tue..hehehe..

mlmnya aku cari gaks...akhirnya aku jumpa..rupanya ada dlam longkang yg kat tepi jalan..syukur..jumpa gaks akhirnya..hahaaha...

dengan wajah ceria x tergambar aku usap hp aku tue...walaupun ada calar skit..picit punya picit, bleh guna lagi...x perlu beli baru..(MODal Tgh X Da Ni)....

ok la...apa2 aku cer..lain kali yea....
+/- Title of the post link

baki post anda yang hendak disembunyikan

blog comments powered by Disqus